- 0231-551500
- 0231-551500
Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Informatii de interes public
- Asistenta sociala
- Acordare stimulent financiar pentru nou nascuti cu domiciliul in jud. BT
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane
- Alocatie pentru sustinerea familiei
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Stimulent financiar pentru nou-nascuti – Buget local
- Tichete de gradinita
- Venit minim garantat
- Violenta in familie
- Achizitii publice
- Alegeri 2020
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Aparat Specializare
- Atestate Producator
- Cooperare transfrontaliera RO-UA
- Urbanism
- Bilanturi contabile
- Buget
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Coronavirus – COVID 19
- Declaratii de avere si de interese, conform anexei
- Dispozitii
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Sedinte Consiliul Local
- Protectia datelor cu caracter personal
- Rapoarte Anuale
- Registrul agricol si Fond funciar
- Situatii de urgenta / SVSU
- Solicitare informatii. Legislatie
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Asistenta sociala
- Transparenta decizionala
Bannerul proiectului SIPOCA 35 si „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35 link
– Manual de bune practici pentru promovarea abordării pro-active a principiilor guvernării transparente, deschise si participative – „Guvernare transparentă, deschisă și participativă – standardizare, armonizare, dialog îmbunătățit”- cod SIPOCA 35: click aici
- Raport De Evaluare A Implementarii Legii Nr. 52 Din 2003 Pentru Anul 2019 Vizualizare
- Raport De Evaluare A Implementarii Legii Nr. 544 Din 2001 Pentru Anul 2019 Vizualizare
a) ACTELE NORMATIVE – care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Vladeni: link ROI si ROF
b) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ, ATRIBUTII, PROGRAMUL DE FUNCTIONARE, PROGRAMUL DE AUDIENTE
- aprobata prin HCL nr. 30 din 15.05.2020 Aprobare organigrama si stat de functii
- Anexa nr. 1 la HCL nr. 30 din 15.05.2020 Organigrama Vizualizare
- Anexa nr. 2 la HCL nr. 30 din 15.05.2020 Stat de functii Vizualizare
- aprobata prin HCL nr. 41 din 30.10.2019 APROBARE ORGANIGRAMA STAT DE FUNCTII Vizualizare
- aprobată prin H.C.L. nr. 47 din 15.11.2018
- HCL nr. 41 din 30.10.2019 privind aprobarea organigramei si statului de functii a aparatului de specialitate Vizualizare
Structura organizatorică si atribuţiile aparatului de specialitate al Primarului – disponibile pe pagina instituţiei
Luni – Marti – Miercuri – Joi, Vineri între orele: 08.00 – 16.30
Program de furnizare a informatiilor de interes public – Relatii cu publicul:
Luni – Marti – Miercuri, între orele: 08.00 – 16.30
Joi : 8.00-18.30
Vineri, între orele: 08.00 – 14.00
Procedura de obţinere a informaţiilor de interes public este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Informaţii de interes public link
Program de audiente:
Numele si prenumele Functia Zile de audiente Ore de audiente
Murariu Voicu Primar Marti 10,00 – 14,00
Babei George Robert Viceprimar Joi 10,00 – 12,00
Rusu Bogdan-Florentin Secretar Vineri 10,00 – 14,00
NOTA:
Înscrierile în audiența se vor face in fiecare zi, intre orele 08,30 – 10,00, astfel:
– telefonic, la nr. ___;
– personal;
– prin cerere scrisa depusa la Registratura .
Procedura de înscriere în audienţe este postată pe site-ul instituţiei la rubrica Program de audienţe
c) NUMELE SI PRENUMELE PERSOANELOR DIN CONDUCEREA PRIMARIEI
COMUNEI VLADENI SI ALE FUNCTIONARULUI RESPONSABIL CU DIFUZAREA INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
Conducerea Primariei comunei Vladeni:
Dl. Murariu Voicu – Primar
Dl. Babei George Robert – Viceprimar
Dl. Rusu Bogdan-Florentin – Secretarul comunei Vladeni;
Dl. Rusu Bogdan-Florentin – Secretarul comunei Vladeni
d) COORDONATE DE CONTACT
Denumire: Primaria comunei Vladeni
Sediul: localitatea Vladeni, str. Principală, Cod Postal 717460
Telefon: 0231-551500
Fax : 0231-551500
E-mail: primvlad@yahoo.com
Site: http://www.comunavladeni.ro
e) SURSELE FINANCIARE, BUGETUL SI BILANTUL CONTABIL
Bugetul propriu al comunei Vladeni şi situaţiile financiare centralizate ale comunei trimestriale şi anuale sunt publicate pe site-ul instituţiei la următoarele adrese: Bugetul local Referitor la sursele financiare ale comunei Vladeni atât ca previziune cât şi încasările efective sunt detaliate pe categorii de surse, în bugetele componente ale bugetului propriu al comunei Vladeni şi în Conturile de execuţie a bugetului din Situaţiile financiare centralizate, publicate pe site-ul Primăriei comunei Vladeni.f) PROGRAME SI STRATEGII PROPRII :
– se pot consulta la sediul institutiei şi pe site la rubrica link si link
g) LISTA CUPRINZÂND DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC: click aici
h) MODALITATILE DE CONTESTARE A DECIZIEI AUTORITATII SAU A INSTITUTIEI PUBLICE ÎN SITUATIA IN CARE PERSOANA SE CONSIDERA VATAMATA IN PRIVINTA DREPTULUI DE ACCES LA INFORMATIILE DE INTERES PUBLIC SOLICITATE: click aici
În conformitate cu prevederile art. 22 din Legea 544/2001 şi ale art. 36 din HG nr.123/2002, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale, prevăzute de legea privind liberul acces la informaţiile de interes public, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorităţii ori al instituţiei publice. Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut la art. 7 din Legea nr. 544/2001
Plângere administrativă 1 și 2