- 0231-551500
- 0231-551500
Proiecte Investitionale
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protectia datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Cooperare transfrontaliera RO-UA
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- HCL nr. 9 din 31.01.2024 privind aprobarea Programului de investitii al comunei Vladeni pentru anul 2024 Nr: 9 (Adaugat la data 31.01.2024) Vizualizare
- Raspuns solicitare clarificari nr. 1897 din 28.08.2023 pentru executia lucrarilor in cadrul investitiei Modernizarea sistemului de iluminat Vizualizare
- Anunt public nr. 1889 din 25.08.2023 de selectie oferte pentru executia lucrarilor in cadrul investitiei Modernizarea sistemului de iluminat Vizualizare
- Caiet de sarcini Vizualizare
- Contract lucrari Vizualizare
- Modele de formulare Vizualizare
- Referat de necesitate Vizualizare
- Vladeni PTh SSV Vizualizare
- HCL nr. 19 din 29.03.2023 privind aprobarea devizului general si a implementarii investitiei Dotare cu mobilier si echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitar Vizualizare
- HCL nr. 10 din 31.01.2023 – aprobarea Programului de investitii in anul 2023 Vizualizare
- HCL nr. 36 din 26.05.2022 Aprobare completare Program de investitii 2022 Vizualizare
- HCL nr. 11 din 31.01.2022 Aprobare lista de investitii 2022 Vizualizare
- HCL nr. 21 din 14.04.2021 APROBARE PROGRAM ANUAL DE INVESTIȚII 2021 Vizualizare
Site: Granite comune, Solutii comune: click aici
Anunt de participare achizitii servicii transport: click aici
Gasiti mai jos newsletterul Programului Operational Comun Romania – Ucraina 2014- 2020, pe care va rugam sa-l distribuiti mai departe contactelor din bazele dvs de date si sa-l postati pe site-urile insitutiilor dvs.
Această publicație a fost produsă cu sprijinul Uniunii Europene. Conținutul acestei publicații intră în responsabilitatea Secretariatului Tehnic Comun și nu reflectă în mod necesar poziția oficială a Uniunii Europene sau a structurilor de management ale Programului Operațional Comun România-Ucraina 2014- 2020.
Programul Ro-Ua în 2020 |
2020 a schimbat modul în care percepem lumea, ne-a dinamizat comportamentul social și tabieturile, în acelați timp inovând paradigmele de muncă și performanță.Deși cei mai mulți dintre noi am fost luați în totalitate prin surprindere de răspândirea pandemiei COVID-19 și de efectele acesteia asupra economiei și asupra spațiului personal, trebuie să ne adaptăm, să acceptăm acțiunea colectivă necesară stopării acestui flagel și să îmbrățișăm sacrificiile indispensabile pentru a rezolva această problemă globală. |
STATUS |
Unde este acum programul România-Ucraina? |
Programul România – Ucraina 2014-2020 s-a alăturat eforturilor Comisiei Europene și ale altor programe de cooperare teritorială din Europa pentru a sprijini proiectele și beneficiarii acestora. În acest scop, la începutul lunii iunie 2020 a avut loc o reuniune de coordonare a tuturor programelor care au Ucraina ca țară parteneră și a beneficiat de participarea Comisiei Europene. Această acțiune a vizat identificarea și definirea unor abordări unitare cu privire la provocările noastre similare, schimbul de bune practici și adaptarea la noua situație națională și globală care a avut un impact asupra proiectelor noastre. Toți participanții au investit timp, energie și și-au luat angajamentul de a se asigura că finanțarea disponibilă va continua să fie accesibilă pentru comunitățile și persoanele care locuiesc în această amplă zonă geografică.
Din ianuarie 2020, programul s-a concentrat pe finalizarea evaluării și selectării proiectelor cu o componentă de infrastructură de peste 1 MEUR, care vizează îmbunătățirea infrastructurii de transport, a serviciilor de sănătate și combaterea criminalității organizate, așa-numitele proiecte „HARD”. Până în iulie, procesul a fost finalizat și decizia de atribuire a Comitetului mixt de monitorizare este așteptată în perioada următoare. Citeste mai mult
COVID-19 – SPERANȚĂ ȘI REZISTENȚĂ |
Proiecte transfrontaliere în prima linie de luptă |
În timp ce pandemia coronavirus părea să fi oprit întreaga lume, pentru unii oameni acest nou virus și răspândirea sa rapidă au pus oprit în loc viața așa cum o știm. Eroii de primă linie și zonele roșii au purtat sarcina de a menține lumea în mișcare, punând în aplicare fără întârziere noi reglementări stricte, protocoale și tehnici nemaiîntâlnite. În timp ce comunități întregi au rămas cu precauție acasă și punându-și viața în așteptare și planificând proiecte viitoare, profesioniștii din spitale și-au pus viața pe tavă, expunându-se necunoscutului pe ei înșiși și familiile lor. Iată poveștile a trei dintre beneficiarii noștri, instituții medicale care s-au confruntat cu calvarul în timp ce au respectat termene și au menținut ritmul de implementare a proiectelor în desfășurare.
Spitalul Clinic Regional Cernăuți implementează în prezent proiectul „Îmbunătățirea calității serviciilor medicale pe proceduri minim invazive în zona transfrontalieră România-Ucraina” (2SOFT / 4.1 / 93), iar între timp a combătut virusul din prima linie. Până de curând, regiunea Cernăuți, cea mai mică regiune din Ucraina, a trecut în fruntea listei numărului de pacienți cu coronavirus. Până la sfârșitul lunii iulie, în regiune au fost înregistrate peste 5.600 de cazuri de infecție cu COVID-19. Citeste mai mult.
MĂRTURII DIN CULISE |
Testimonial puzzle |
Traversăm o perioadă cum nu ne-am fi gândit vreodată că vom experimenta. Toți am fost puși în situația de a ne adapta noii realități, de la populație, la companii, la administrație publică. Pentru un program al cărui specific este cooperarea transfrontalieră, restricțiile de circulație, dificultățile în trecerea graniței nu au făcut decât să îngreuneze procesul de contractare și derularea proiectelor. Din fericire, atât beneficiarii Programului România-Ucraina, cât și structurile de management au depus toate eforturile pentru a găsi soluții care să nu blocheze sistemul și să diminueze potentialele consecinţe negative pentru cei care și-au pus speranța în aceste finanțări. Apreciem, în mod deosebit, rapiditatea cu care beneficiarii proiectelor și-au achiziționat dotările necesare pentru a-și derula activitatea în mediul on-line, disponibilitatea de a găsi soluțiii pentru activitățile care, inițial, preveadeau interacțiunea fizică, așa cum sunt evenimentele, conferințele, instruirile și care au fost mutate în spațiul virtual, dorința de a duce la bun sfârșit proiectele, în ciuda acestor modificări.
Cu sprijinul fiecăruia dintre noi, cu respectarea indicațiilor furnizate de instituțiile de specialitate, ne dorim să depășim cu bine această provocare majoră, să diminuăm efectele economice negative și să ne adaptăm cât mai repede la noua normalitate.
Iulia HERTZOG, Șeful Autorităţii de Management Direcţia AM Programe Cooperare Teritorială Europeană. Citeste mai mult.
VIZIBILITATE |
Recomandări privind găzduirea de evenimente online |
Traversăm o perioadă cum nu ne-am fi gândit vreodată că vom experimenta. Toți am fost puși în situația de a ne adapta noii realități, de la populație, la companii, la administrație publică. Pentru un program al cărui specific este cooperarea transfrontalieră, restricțiile de circulație, dificultățile în trecerea graniței nu au făcut decât să îngreuneze procesul de contractare și derularea proiectelor. Din fericire, atât beneficiarii Programului România-Ucraina, cât și structurile de management au depus toate eforturile pentru a găsi soluții care să nu blocheze sistemul și să diminueze potentialele consecinţe negative pentru cei care și-au pus speranța în aceste finanțări. Apreciem, în mod deosebit, rapiditatea cu care beneficiarii proiectelor și-au achiziționat dotările necesare pentru a-și derula activitatea în mediul on-line, disponibilitatea de a găsi soluțiii pentru activitățile care, inițial, preveadeau interacțiunea fizică, așa cum sunt evenimentele, conferințele, instruirile și care au fost mutate în spațiul virtual, dorința de a duce la bun sfârșit proiectele, în ciuda acestor modificări.
Cu sprijinul fiecăruia dintre noi, cu respectarea indicațiilor furnizate de instituțiile de specialitate, ne dorim să depășim cu bine această provocare majoră, să diminuăm efectele economice negative și să ne adaptăm cât mai repede la noua normalitate.
Iulia HERTZOG, Șeful Autorităţii de Management Direcţia AM Programe Cooperare Teritorială Europeană. Citeste mai mult.