- 0231-551500
- 0231-551500
Bilanturi contabile
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protectia datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Cooperare transfrontaliera RO-UA
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
2023
- Bilanț la 31.12.2023 Vizualizare
- Bilant la 30.06.2023 Vizualizare
- Bilant la 30.03.2023 Vizualizare
2022
- HCL nr. 8 din 31.01.2023 – aprobarea situatiilor financiare la 31.12.2022 Vizualizare si Anexa la HCL nr. 8 din 31.01.2023 Situatii financiare la 31.12.2022 – Bilant Vizualizare
- Bilant la 31.12.2022 Vizualizare
- Bilant la 30.09.2022 Vizualizare
- Bilant la 30.06.2022 Vizualizare
- Bilant la 31.03.2022 Vizualizare
2021
- Bilant la 31.12.2021 Vizualizare
- Bilant la 30.09.2021 Vizualizare
- Bilant la 30.06.2021 Vizualizare
- Bilant la 31.03.2021 Vizualizare
2019
- Bilant la 31.12.2019 Vizualizare
- Anexa 40b – Situatia activelor si datoriilor la 31.03.2019 (Adaugat la data 25.04.2019) Vizualizare
- Cont de executie venituri 31.03.2019 (Adaugat la data 25.04.2019) Vizualizare
- Cont executie cheltuieli 31.03.2019 (Adaugat la data 25.04.2019) Vizualizare
- Cont de rezultat patrimonial 31.03.2019 (Adaugat la data 25.04.2019) Vizualizare
- Bilant 31.03.2019 (Adaugat la data 25.04.2019) Vizualizare