- 0231-551500
- 0231-551500
Asistenta sociala
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protectia datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Cooperare transfrontaliera RO-UA
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
PREZENTARE:
Beneficiile de asistență socială reprezintă o formă de suplimentare sau de substituire a veniturilor individuale/familiale obținute din muncă, în vederea asigurării unui nivel de trai minimal, precum și o formă de sprijin în scopul promovării incluziunii sociale și creșterii calității vieții anumitor categorii de persoane ale căror drepturi sociale sunt prevăzute expres de lege.
Principalele tipuri de beneficii de asistență socială ce pot fi solicitate atât la sediul Primăriei Vlădeni, Compartimentul de Asistență Socială cât și online la adresa de e-mail asistentasociala2023@gmail.com sunt:
- Beneficiile de asistență socială pentru prevenirea și combaterea sărăciei și riscului de excluziune socială:
- Venit minim de incluziune
- VMI (venitul minim de incluziune) – Pliant informativ (Adaugat la data 15.12.2023) Vizualizare
- Lista bunurilor care duc la excluderea acordării venitului minim de incluziune (Adaugat la data 15.12.2023) Vizualizare
- Cerere pentru obținerea venitului minim de incluziune (Adaugat la data 15.12.2023) Vizualizare
- Legea nr. 196 din 31 octombrie 2016 Vizualizare
- Norme metodologice din 16 septembrie 2022 (Adaugat la data 15.12.2023) Vizualizare
- Tichete nou-născuți OUG 34/2024
- Anunț privind primire dosare in vederea aplicarii prevederilor OUG nr. 34 din 2024 pentru sprijinirea mamelor si a nou-nascutilor acestora (Adaugat la data 25.06.2024) Vizualizare
- Cerere de acordare sprijin financiar pe bază de tichete sociale pe suport electronic pentru cuplurile mamă – nou-născut, conform OUG nr. 34/ 2024 in format word si .pdf Vizualizare Vizualizare
- Acte necesare dosar de alocație susținere familială Vizualizare
- Cerere de acordare a unor drepturi de asistență socială (ASF, VMG, Căldură) Vizualizare
- Cerere modificare a unor drepturi de asistență socială (ASF, VMG) Vizualizare
- Declarație ASF Vizualizare
- Angajament plată ASF VMG Vizualizare
- Ajutor pentru incalzirea locuintei alte persoane:
- Acte necesare întocmirii dosarului pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței Vizualizare
- Cerere de acordare a unor drepturi de asistență socială (ASF, VMG, Căldură) Vizualizare
Notă: Timpul mediu de completare a formularelor tipizate este de la 5 minute până la 20 minute.
- Beneficiile pentru susținerea copilului și a familiei au în vedere nașterea, educația și întreținerea copiilor:
- Alocația de stat pentru copii.
- Acte necesare pentru alocaţia de stat pentru copii Vizualizare
- Cerere alocație stat Vizualizare
- Declarație părinți Vizualizare
- Indemnizația pentru creșterea copilului.
- Acte necesare indemnizatie crestere copil sau stimulent Vizualizare
- Cerere tip îndemnizație creștere – stimulent de inserție Vizualizare
- Declarație părintelui care solicita indemnizatie crestere copil Vizualizare
- Declarație celalalt parinte indemnizatie crestere copil Vizualizare
- Stimulentul de inserție:
- Acte necesare indemnizatie crestere copil sau stimulent Vizualizare
- Cerere tip îndemnizație creștere – stimulent de inserție Vizualizare
- Declarație părintelui care solicita indemnizatie crestere copil Vizualizare
- Declarație celalalt parinte indemnizatie crestere copil Vizualizare
Notă: Timpul mediu de completare a formularelor tipizate este de la 5 minute până la 20 minute.
- HCL nr. 54 din 16.11.2023 privind aprobarea Protocolului de colaborare pentru asigurarea colaborarii interstitutionale a MMSS cu unitatea administrativ teritoriala comuna Vladeni Vizualizare
- HCL nr. 54 din 16.11.2023 – Anexa Protocol de colaborare pentru asigurarea colaborarii interstitutionale a MMSS Vizualizare
- Anunțuri
- Anunț privind primire dosare in vederea aplicarii prevederilor OUG nr. 34 din 2024 pentru sprijinirea mamelor si a nou-nascutilor acestora (Adaugat la data 25.06.2024) Vizualizare
- Cerere de acordare sprijin financiar pe bază de tichete sociale pe suport electronic pentru cuplurile mamă – nou- născut, conform OUG nr. 34/ 2024 in format word si .pdf Vizualizare Vizualizare
- În atenția persoanelor / părinților care pleacă la muncă în străinătate Vizualizare
- Anunț privind primire dosare in vederea aplicarii prevederilor OUG nr. 34 din 2024 pentru sprijinirea mamelor si a nou-nascutilor acestora (Adaugat la data 25.06.2024) Vizualizare
- Cerere anchetă socială Vizualizare
- Cerere adeverință ANAF Vizualizare
- Legea nr. 448/2006
- Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- POAD
- Tichete de gradinita Cerere declarație pe propria răspundere pentru stimulent educațional gradiniță Vizualizare
- Violenta in familie
Notă: Timpul mediu de completare a formularelor tipizate este de aproximativ 5 minute