- 0231-551500
- 0231-551500
Plan anual de actiune privind serviciile sociale
- Prima pagină
- Contact
- Despre institutie
- Legislație (organizarea și funcționarea instituției)
- Conducere
- Organizare
- Regulament de organizare si functionare
- Organigrama
- Lista si datele de contact ale institutiilor care functioneaza in subordinea/coordonarea sau sub autoritatea institutiei
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice finanțate total sau parțial prin bugetul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice coordonate de conducătorul instituției
- Structurile, organele de specialitate ale administrației publice centrale/locale și instituțiile publice aflate în subordinea instituției
- Unitățile care funcționează sub autoritatea instituției
- Institutii subordonate
- Guvernanța corporativă a întreprinderilor publice
- Cariera (anunturile posturilor scoase la concurs)
- Programe si strategii
- Rapoarte și studii
- Cultura locala
- Informatii de interes public
- Solicitare informatii. Legislatie
- Buletinul informativ (Legea 544/2001)
- Buget
- Bilanturi contabile
- Achizitii publice
- Formulare tip (cu mentionarea timpului necesar completarii)
- Declaratii de avere si de interese
- Comisia paritară
- Protectia datelor cu caracter personal
- Asistenta sociala
- Alegeri locale
- Amenajament pastoral
- Anunturi
- Anunturi colective
- Anunturi – vanzare teren
- Cooperare transfrontaliera RO-UA
- Coronavirus – COVID 19
- Informatii de mediu
- Integrare Europeana
- Legea Infrastructurii ANCOM
- Stare Civila
- Taxe si impozite locale
- Atestate Producator
- Registrul agricol si Fond funciar
- Dispozitii
- Sedinte Consiliul Local
- Urbanism
- Aparat Specializare
- Rapoarte Anuale
- Situatii de urgenta / SVSU
- Transparenta decizionala
- Proiecte de acte normative aflate în consultare publică
- Formular pentru colectarea de propuneri, opinii, recomandări (cf. Legii nr. 52/2003)
- Registrul pentru consemnarea și analizarea propunerilor, opiniilor sau recomandărilor
- Dezbateri publice
- Consultări interministeriale
- Proiecte de acte normative pentru care nu mai pot fi trimise sugestii
- Proiecte de acte normative adoptate
- Ședințe publice / Anunțuri / Minute
- Rapoarte de aplicare a Legii 52/2003
- Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă
- Registrul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor luate în evidență de instituție
- Integritatea instituțională
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii
- Declarația privind asumarea unei agende de integritate organizațională
- Planul de integritate al instituției
- Raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor prevăzute în SNA și în planul de integritate
- Situația incidentelor de integritate
- Studii/cercetări/ghiduri/materiale informative relevante
- HCL nr. 41 din 10.07.2024 Aprobare raport asistenti personali semestrul I an 2024 Vizualizare
- HCL nr. 11 din 31.01.2024 privind aprobarea Planului de actiuni si lucrarilor de interes local in vederea repartizarii orelor de munca lunar pentru beneficiarii de ajutor social conform Lg. 416 din 2001 Nr: 11 (Adaugat la data 31.01.2024) Vizualizare
- HCL nr. 5 din 31.01.2024 privind aprobarea Planului anual de actiune privind serviciile sociale administrare si finantate din begetul C.L. Nr: 5 (Adaugat la data 31.01.2024) Vizualizare
- HCL nr. 4 din 31.01.2024 privind aprobarea raportului de evaluare a activitatii asistentilor personali al persoanelor cu handicap grav in semestrul II 2023 Nr: 4 (Adaugat la data 31.01.2024) Vizualizare
- HCL nr. 3 din 31.01.2024 privind aprobarea nr. de posturi pentru asistentii personali ai persoanelor cu handicap pentru anul 2024 Nr: 3 (Adaugat la data 31.01.2024) Vizualizare
- HCL nr. 34 din 21.07.2023 privind aprobarea raportului de evaluare a activitatii asistentilor personali al persoanelor cu handicap grav in semestrul I 2023 Vizualizare
- HCL nr. 7 din 31.01.2023 – aprobarea Planului de actiuni si lucrarilor de interes local cf. Lg. 416 din 2001 pentru anul 2023 Vizualizare
- HCL nr. 6 din 31.01.2023 – aprobarea Planului anual de actiune privind serviciile sociale Vizualizare
- HCL nr. 5 din 31.01.2023 – aprobare raport de evaluare a activitatii asistentilor personali Vizualizare
- HCL nr. 4 din 31.01.2023 – aprobare nr. de posturi pentru asistentii personali Vizualizare
- HCL nr. 46 din 22.07.2022 Aprobare raport asistenti personali semestrul I 2022 Vizualizare
- HCL nr. 8 din 31.01.2022 Aprobare Plan de actiune si lucrari de interes local Vizualizare
- HCL nr. 7 din 31.01.2022 Aprobare Plan anual dde actiune privind serviciile sociale 2022 Vizualizare
- HCL nr. 6 din 31.01.2022 Aprobare raport de activitate asistenti personali 2021 Vizualizare
- HCL nr. 5 din 31.01.2022 Aprobare numar posturi asistenti personali 2022 Vizualizare
- HCL nr. 9 din 28.01.2021 Aprobare plan anual de actiuni Legea 416 din 2001 Vizualizare
- HCL nr. 8 din 28.01.2021 Aprobare Plan anual de actiune privind serviciile sociale pe anul 2021 Vizualizare
- HCL nr. 7 din 28.01.2021 Însușire Raport asistenti personali pe semestrul II 2020. Vizualizare
- HCL nr. 38 din 28.07.2020 Aprobare Raport de evaluare a activității asistenților personali ai persoanelor cu handicap pe semestrul I 2020 Vizualizare
- HCL nr. 8 din 21.01.2020 – Anexa Raport anual privind serviciile sociale administrate si finanțate din bugetul local al comunei Vladeni pentru anul 2020 Vizualizare
- HCL nr. 7 din 21.01.2020 – Anexa Raport de evaluare a activitatii asistentilor personali ai persoanelor cu handicap pe semestrul II al anului 2019 Vizualizare
- Raport asistenti personali semestrul I 2019: click aici
- privind HCL nr. 24 din 29.05.2019 privind aprobare Regulament de organizare si functionare compartiment asistenta sociala Vizualizare
- HCL nr. 24 din 29.05.2019 anexa Regulament de organizare si functionare compartiment asistenta sociala Vizualizare